Markverkenning in China

1. Overzicht

Wie denkt aan zakendoen met opkomende markten denkt al snel aan China. Hoewel de informatiestroom vanuit China gestaag op gang komt, bestaan er nog steeds veel onduidelijkheden en twijfels. Zakendoen met China is voor Nederlandstalige bedrijven geen gemakkelijke onderneming. Hoewel het al stukken eenvoudiger is geworden dan een tiental jaar geleden, kan men de Chinese mentaliteit niet veranderen van de ene op de andere dag. Ook dient rekening te worden gehouden met andere normen en een andere wetgeving.

2. Details

Met de hulp van onze Chinese partners willen we uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden. We kunnen u helpen bij volgende taken:
  • Verkopen : Markpotentieel van uw product in China bepalen. Wie zijn uw concurrenten in China? ...
  • Aankopen : Leveranciers of partners in China zoeken, transportmogelijkheden onderzoeken, ...
    • De juiste selectiecriteria opstellen
    • Preselectie van de op de markt aanwezige bedrijven
    • Identificeren de potentiële partners (financiële situatie, marktpositie, prijs, productievolume en kwaliteit)

3. Tarieven

Indien u geïnteresseerd bent, kan u een vrijblijvende offerte opvragen. Gelieve bij de aanvraag duidelijk aan te geven naar welke informatie u op zoek bent.